Během chvilky zjistíte, jak je na tom vaše webová stránka.

Udělejte si rychlé testování

(bez emailu, bez registrace – výsledek okamžitě)

Máte konverzní obsah? Následujících 6 otázek je založeno na principech přesvědčivého copywritingu.

Pro přesný výsledek si před každou odpovědí projděte vaši webovou stránku. Možná ji už nemáte tak docela v živé paměti. 

Pojďme na to!

Kvalitní copywriting
Copy test.png

Z následujících dvojic zvolte vždy jedno tvrzení, které se k vaší webové stránce hodí více.

Copywriting test

A

B

1.

Vaše stránka popisuje především váš produkt a vaše působení na trhu. Zdůrazňuje vaše úspěchy a zkušenosti. Vyzdvihuje váš produkt, jeho unikátní vlastnosti a také váš ojedinělý proces nebo postup při výrobě.

Vaše stránka ukazuje především jak vy a váš produkt usnadníte život lidem, kteří se stanou vašimi zákazníky. Znázorňuje, jak pomáháte řešit jejich problémy a plnit jejich touhy.

2.

Copywriting test

A

B

Vaše stránka používá při vyzdvižení vašich kvalit "nej-charakteristiky" – váš produkt je nejvýkonnější nebo nejkvalitnější. Možná je vaše služba nejlevnější a nebo nejrychlejší.

Vaše stránka uvádí situace, ve kterých se váš produkt nejlépe osvědčil, a svá tvrzení podporuje ověřitelnou recenzí nebo svědectvím spokojených zákazníků. Zmiňuje také, pro koho je váš produkt nejvhodnější.

Copywriting test

A

B

Textový obsah vaší stránky byl vytvořen a přidán na váš web až po umístění fotografií a grafických prvků tak, aby co nejlépe dokreslil obraz o vašem produktu. Odstavce jsou rozvrženy na základě vizuálního dojmu nebo podle vašeho nejlepšího uvážení.

3.

Textový obsah je základním stavebním prvkem vaší stránky. Odstavce jsou rozvrženy na základě marketingového modelu AIDA nebo PAS. Stěžejní sdělení jsou vybrána systematicky a odlišena jinou velikostí nebo řezem písma.

4.

Copywriting test

A

B

Text pro vaši stránku jste si zpracovali sami na základě znalosti vašeho byznysu a s použitím bezchybné gramatiky. Když se pokoušíte vyhledat produkty nebo služby, které nabízíte v některém z internetových vyhledávačů, vaše stránka se na prvních 2 stranách výsledků většinou neobjeví.

Strávili jste značné množství času průzkumem vaší zákaznické skupiny a analýzou a implementací klíčových slov. Vaše stránka je SEO optimalizovaná a když hledáte vaše služby online, najdete svůj byznys na jedné z prvních 2 stránek výsledků organického vyhledávání.

5.

Objednávky se objevují nejčastěji, když spustíte reklamu na sociálních sítích, když zákazníky oslovíte jinde než na internetu, nebo když nabízíte slevu na váš produkt. Většina zákazníků se vám po zaplacení již neozývá. Pokud si tedy svůj nákup nerozmyslí.

Objednávky skrz vaši stránku vám chodí v pravidelných intervalech a vaši spokojení zákazníci vám píší pozitivní recenze.

Copywriting test

A

B

Copywriting test

A

B

6.

Velká část vašich investic šla do programování vaší stránky nebo do reklamy a vizuální prezentace. Věříte, že pokud máte kvalitní produkt, k jeho prodeji není potřeba zákazníky přesvědčovat.

Vaše stránka funguje jednoduše a je schopna přijímat objednávky. Víte, že konkurence je větší než kdy dříve a lidé nakupují porovnáváním. Nenecháváte věci náhodě a investujete do cílené komunikace vašich hodnot. Budujete jméno své značce s vidinou dlouhodobé udržitelnosti vašich příjmů.

Váš výsledek

Získané body 

1.

2.

3.

4.

5.

6.

Po sečtení jste získali celkem –

6 bodů

Gratuluju! Objednávky se vám jen hrnou. Pokud hledáte, co je ve vašem podnikání špatně, obsah vaší stránky to není.

4 - 5 bodů

Pokud jste psali text pro váš web sami – dobrá práce! Zdá se ale, že ještě nevyužíváte potenciál vaší webovky naplno. Napište mi. Podívám se na vaši stránku a poradím vám, co zlepšit. Pokud chcete stránku vytáhnout až na vrchol, konzultace vám přijde vhod.

3 body

Zdá se, že jste na cestě dobrým směrem. Pokračujte a výsledky se dostaví. Nevíte jak? Poradím vám. Napište si o konzultaci a podíváme se společně na to, kudy dál. Nemáte čas a energii? Napište si o copywriting a vaši stránku vypiluju pro vás.

Konzultace

Copywriting

0 - 2 body

Čeká vás ještě dlouhá cesta. Ale nezoufejte! Nejdůležitější je, že jste připraveni na vaší stránce zapracovat. Napište mi o copywriting a vaše stránka bude zářit v očích vašich zákazníků co nevidět. 

Copywriting

Nejste si odpověďmi jistí?

Pošlete mi odkaz na vaši webovku a já vám napíšu, co váš web potřebuje a kolik by to stálo. 

 

Máte čas a energii vyladit vaši stránku sami, ale už nevíte, co a kde ještě vylepšit?

copywriting analýza

Napište si o konzultaci

Pošlu vám dotazník a zjistím jestli je vaše webová prezentace tím nejlepším obrazem, který o vás jde vytvořit. Zkontroluji také snažení vaší konkurence.

Obdržíte kompletní report o vaší stránce včetně videa s věcným komentářem. Ukážu vám, které části jsou kostrbaté a kde se vám nedaří zákazníky dostatečně přesvědčit k akci. A to vše také přehledně na snímcích obrazovky z vaší stránky. Vypracuji akční plán, kde a co opravit. Na míru právě vašim zákazníkům. 

Zhodnotím ale nejen váš text. Přidám i můj odborný názor na váš design, funkčnost a celkový dojem z vaší stránky (UX/UI).

Je možné, že jste vytvořili opravdu dobrý obsah a rádi byste ho nechali zkontrolovat. 

Funkčnost, gramatika. Jistím vás.