Nejspíš vás zajímá, jestli dokážu nastartovat váš byznys, a ne to, kolik mám sourozenců.

V tom případě jste tady správně. 

 

Jde tu především o vás. 

Jmenuji se Luboš.

Přeměňuji ne-pře-žvýýkatelné a komplexní informace v jasná a stručná sdělení!

Jako copywriter / web konzultant tvořím nebo zlepšuji textový obsah webových stránek. Pohybuji se ve světě online, ale weby neprogramuji. Učím je prodávat a dávám jim duši. Jsem na misi pomoci malým a středním podnikatelům svézt se na vlně světových online trendů a přetvořit jejich internetovou prezentaci ve zkušeného prodejního agenta 021.

 

Žiji v přesvědčení, že zdravé podnikatelské prostředí je klíčem k rozvoji a pokroku ve společnosti.

Luboš Fabian Copywriting.png

Jak vám můžu pomoci zrovna já?​

V profesním životě jsem měl to štěstí pracovat na špičkovém zákaznickém procesu, a to rovnou v několika mezinárodních společnostech, které udávají směr ve svém odvětví. Patří mezi ně Škoda Auto, Iveco nebo největší online sázková kancelář – bet365 ve Velké Británii.

Po více než 6 letech práce pro velké společnosti jsem dospěl k závěru, že bych měl své zkušenosti a energii směřovat někam, kde mi to bude dávat větší smysl.

Založil jsem svůj první e-shop a začal se učit, jak nejlíp se na internetu prosadí ti menší. Přestože základní principy jsou stejné jako u marketingové komunikace velkých firem, je to najednou mnohem složitější. Nemáte kolem sebe kolegy, a když chcete být na webu vidět, musíte toho řešit opravdu hodně.

 

Protože mě marketing a reklama fascinuje už od prvních měsíců na vysoké, přirozeně jsem do toho šlápl naplno.

 

Díky znalosti angličtiny jsem se ponořil do materiálů světových reklamních mágů a agentur. Vytvořil jsem několik dalších webovek, které mi umožnily prakticky experimentovat s marketingem online a vytvořit optimální proces pro tvorbu prodejních webů.

Nyní pomáhám majitelům menších firem docílit toho, aby jejich vnější prezentace odpovídala jejich kvalitám a aby se jim s úspěchem dařilo komunikovat hodnotu výrobků a služeb, které nabízí.

Zabývám se optimalizací marketingové komunikace online a na každý další projekt se těším s vědomím, že výsledek mé práce zlepší život konkrétním lidem a přispěje ke zvýšení úrovně nabízených služeb v České republice.

Stručně z mé historie 

(pouze pro nadšence)

Školka – Psát ještě neumím, ale dosáhnout svého se mi začíná dařit. Nerad prohrávám.

Základka – S prvním konverzním psaním začínám už v době "SMSkové", kdy mě spolužáci prosí, abych jim pomohl napsat zprávu, která konečně prolomí ledy jejich platonické lásky (o výsledcích v té době by se dalo polemizovat).

Gympl – Psaní slohovek, to je moje. Literatura nic moc. Matika se dá zvládnout. O prázdninách vylepšuji svoje prodejní schopnosti v obchodním domě. Jako prodejci sportovního vybavení se mi slušně daří.

Vysoká – Nejvíc mě zajímá předmět Psychologie v marketingu. Jediný, do čeho se nemusím učit, je rétorika. Jsem bakalář v oboru Management obchodu. 

Během studia se díky nedocenitelné praxi dostávám do světa byznysu, a to na vysněné oddělení zákaznické spokojenosti ve Škoda Auto. Dalších několik let pracuji pro mezinárodní společnosti v zákaznických týmech. V Česku, Švédsku a Velké Británii. 

Extra info:

Moje poslední zaměstnání mě přivedlo do Anglie a tady mě ještě pořád najdete. Do vašeho projektu díky tomu přinesu svěží inspiraci a zkušenosti ze zahraničního trhu.

Luboš Fabian web texty.jpg
Luboš Fabian Prodejní texty.jpg
Luboš Fabian Copy.jpg

Když zrovna neprovádím zákaznický průzkum nebo nečtu knihu plnou reklam, nejspíš mě najdete v přírodě s mou životní partnerkou. Máte taky šanci, že mě tam najdete na kole. Ta se ale konstantně snižuje. Když vykonávám pohyb, je to nejčastěji rekreační zápas ve squashi nebo zdolávání sjezdovek v Jeseníkách. 


Moje neoblíbenější jídlo je knedlo-zelo-vepřo (tak se tomu říká u nás).

V Británii je to indická kuchyně. 


Nejraději piju kávu filtrovanou přes V60 nebo čistou vodu.

Můj sen je napsat knihu a inspirovat společnost k poznávání nových zemí a kultur. Jo a otevřít si kaféčko, kde budu mít vlastní stůl. 

Protože jste dočetli až sem, zasloužíte si vědět, že mám sourozence.

Multi-talentovanou sestru. 

Tak co, dáme to dohromady?

Pořád se nemůžete rozhodnout, jestli jsem pro váš projekt ten správný copywriter? Podívejte se na moji práci. Nebo mi napište. Rád vám doplním vše, co vám k rozhodnutí chybí.